"Saptamana familiei, saptamana fara TV"

sâmbătă, 16 aprilie 2011

Mandru ca sunt zibrian!

De obicei sunt un tip destul de tare, insa recunosc ca filmuletul de mai jos m-a facut sa traiesc emotii interesante.


Acest filmulet m-a facut sa fiu cu adevarat mandru ca sunt ziborian. Mandru ca am ajutat la organizarea unei actiuni, aflata deja la a IIa editie. O actiune care prin simplitatea ei a reusit sa capaciteze copii, profesori si parinti in realizarea unor activitati extraordinare si cu un impact extraordinar.
Cand am inceput sa creionez in minte "Saptamana familiei, saptaman fara TV" nu am crezut ca se poate ajunge la o asemenea amploare.
S-au incarcat pe zibo.ro deja peste 1.000 de poze si filmulete din editia a IIa si probabil ca se vor mai incarca cateva mii.
Au aparut in presa si online peste 1.000 de stiri despre actiunea noastra (a ziborienilor), au fost biserici si inalti prelati care au binecuvatat actiunea noastra si mai ales au fost mii si mii de copii care au participat la actiuni.
Nu-mi propun sa fac acum un bilant al actiunii; il vom face mai tarziu.
Scriu aceste randuri dupa cateva saptamani bune in care impreuna cu echipa Zibo (si in special Daniela, coordonatoare la nivel national) am muncit pe branci (ce expresie comunista!!) pentru ca in final aceasta actiune sa reuseasca.
Si a reusit!!
Nu-mi pasa ca am asteptat poate prea mult ca Min. Educatiei sa ne trimita scrisoarea de sustinere, nu-mi pasa ca televiziunile din nou au ocolit subiectul, nu-mi pasa ca foarte multe organizatii, si chiar pe alocuri oficialitati locale au prezentat actiunea ca fiind organizata doar de ei, nu-mi pasa nici macar ca uneori colegii mai au fost uneori suparati pe mine ca le-am cerut prea mult (ei, ba nu, de asta imi pasa!) .... pentru ca privind pozele si filmuletele care se incarca pe zibo.ro, urmare a activitatilor realizate, sunt mandru ca sunt ziborian; si imi permit ca pret de o zi sa las modestia deoparte si sa spun ca incet-incet zibo.ro creeaza universul online al copiilor. Un univers feeric, plin fericire si bucurie.

Un comentariu:

Iti multumesc pentru comentarii.