"Saptamana familiei, saptamana fara TV"

luni, 27 decembrie 2010

Castigatorul concursului "Povesti cu Zibo"



Iata ce ne-a scris mama lui Marian cand a aflat ca acesta a castigat concursul de povesti organizat de zibo.ro:
"buna ziua,
ma numesc tache anisoara si sunt mama lui tache marian
mi-a spus doamna profesoara ca am castigat.este o persoana deosebita doamna stroe si ne-a ajutat mult. Va multumesc tare mult si dumneavoastra domnule zibo!sunt foarte fericita!Dumnezeu m-a ascultat si ati facut o minune pentru copiii mei acum in prag de sarbatori
toti sunt premianti si copii foarte buni.din pacate soarta a fost cruda si au ramas orfani de tata inca de anul trecut.am trecut prin clipe grele mai ales ca sunt bolnava,am nevoie de operatie la coloana .dar copiii mei ma intaresc cu rezultatele lor deosebite la scoala si cu dragostea ce mi-o ofera
tache marian-8 ani -clasa a III a
iulian-11 ani-clasa a Va
gabriela mihaela la gradinita
valentin 12 ani -clasa aVIa
nicoleta 14 ani clasa a VIII a

sunt de acord sa apara in materialele dumneavoastra.sa ne spuneti ce mai trebuie sa trimit.va multumesc inca o data
sa va trimit si copie de pe certificatul de deces al sotului?

adresa: Tache Anisoara,strada viilor,nr.1,comuna Rusetu,Judetul Buzau
tel 0767272916"

Am publicat si datele personale in speranta ca poate vor mai fi persoane doritoare sa-i ajute.

Ziboriti si va bucurati,
Pe copii sa-i ajutati.

Un comentariu:

  1. bravo dragii mei!voi fi in continuare alaturi de voi si va voi sprijini!sa va bucurati de daruri!

    RăspundețiȘtergere

Iti multumesc pentru comentarii.