"Saptamana familiei, saptamana fara TV"

marți, 1 martie 2011

Cine a mai castigat pe zibo.ro?

A mai trecut o luna si avem noi castigatori pe zibo.ro.
Castigatorul de la "Bebelusi frumosi" este unul cu adevarat meritoriu, mai ales ca parintii acestuia, dupa ce au ratat la mustata locul I in luna ianuarie, in luna febr. au "tras" puternic, adunand nu mai putin de 7.700 de voturi (zibari). Oare cate eforturi au facut pentru acesti zibari??!
Din partea mea, SINCERE FELICITARI!

Asta imi arata inca odata forta parintilor de pe zibo.ro.

La "Filmulete haioase" top 10 este alcatuit din filmulete care mai de care mai haioase. De data asta imi plac toate. Voi vota si eu sondajul pentru desemnarea castigatorului si cred ca voi putea sa dau doar 9 si 10. Daca ar fi sa aleg, as alege unul din cele doua de pe primele locuri.







S-a incheiat si prima luna a concursului "Fii eroul Zibo". Sincer, ma asteptam sa castige Marian, insa si Adi este un baietel meritoriu care merita titlul de "Eroul Zibo". Astept cu interes si alti parinti ziborieni sa-si laude copiii. Si daca sunt la capitolul asta, sa ma laud si eu: Ioana a obtinut 100 puncte la concursul Nastasescu de limba romana. Ce mandru sunt!! Merita sa scrie la blogul copiilor. Cine mai cunoaste copii talentati care vor sa scrie pe blogul copiilor?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru comentarii.