"Saptamana familiei, saptamana fara TV"

miercuri, 11 mai 2011

De-aia avem 2 urechi si-o gura

Ca tot omu', am si eu momente mai proaste, cand moralul imi scade sub nivelul marii.

Asta s-a intamplat si ieri, mare parte datorita unei convorbiri telefonice cu o doamna profesoara care a organizat actiuni in "Saptamana familiei, saptamana fara TV", fiind printre cei 10 castigatori ai concursului dedicat acestei actiuni.
Cum stiti, cei 10 castigatori (cele 10 prupuri) vor merge intr-o excursie de o zi impreuna cu Adventure CAMPS.
Programul si activitatile propuse de partenerii nostrii de la Adventure CAMPS mi se par superinteresante si dealtfel, sper sa reusesc s-o trimit si pe fiica-mea Ioana, intr-o tabara organizata de ei (cine stie, poate primesc gratuit?!)
Problema este ca incercand sa implicam si parintii copiilor, ne-a fost imposibil sa organizam si transportul, locatiile fiind astfel alese incat deplasarea sa se poata realiza cu mijloace proprii.
D-na profesoara (n-o sa-i dau numele) m-a sunat ieri si pe buna dreptate, m-a cam luat la rost in privinta transportului. Pe moment am fost socat, pentru ca crezusem ca luasem cele mai bune hotarari. Insa spre rusinea mea (desi uneori ma "laud" ca stiu sa comunic), nu am fost in stare sa discut corect si normal, astfel incat sa vad care e problema si cum se poate rezolva. Un pic de autocontrol nu strica niciodata...
Si uite-asa s-a scurs moralul meu pana sub nivelul marii...
Dupa ce am verificat situatia, am realizat ca dna avea perfecta dreptate, locatia aleasa pentru grupul lor fiind la o distanta mult prea mare.
Astazi, dupa o discutie telefonica si un schimb de emailuri, cred ca am gasit solutii care sa permita copiilor care au realizat activitati in "Saptamana familiei, saptamana fara TV" sa se poata bucura de petrecerea unei zile deosebite.

Ei bine, toata povestea asta imi aduce aminte de vorba lu' bunica-mea: "de aia are omu' doua urechi si o gura, sa asculte de doua ori inainte de a vorbi".

Insa astazi este o noua zi si moralul mi-a depasit deja cota 8.848 m (atat are Everestul, nu?) mai ales dupa ce am discutat la telefon cu dna profesoara si am rezolvat problema.
Si unde mai pui ca am citit si articolul scris de ambasadorul Zibo si prietenul nostru Titus despre actiunea care o vom organiza pe 1 iunie, de Ziua Copilului. La un astfel de articol, poti spune doar multumesc si ...atat.

Voi ce faceti de 1 iunie?!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru comentarii.