"Saptamana familiei, saptamana fara TV"

luni, 7 februarie 2011

Despre promovarea pe Facebook si pe Zibo.ro

Ei, acum sa nu va asteptati sa ma apuc sa scriu sfaturi sau analize despre publicitatea pe Facebook. Ii las pe cei care au expertiza necesara.

Vreau doar sa va povestesc una din lectiile pe care le-am invatat de cand fac promovare pe Facebook (bineinteles pentru zibo.ro).
Am testat in anunturile pentru zibo diferite texte, titluri, imagini. In afara fatului ca schimbarea acestor elemente cat mai des este foarte importanta, la imagini m-a uimit faptul ca rata de conversie la anunturile cu imagini reale (poze cu copii de pe zibo.ro) a fost de peste 10 ori mai buna decat la anunturile cu imagini stilizate (ex. ipostaze Zibo). Teoretic stiam de la David Ogilvy ca sunt recomandate pozele reale, cu copii, continand un singur personaj, etc. Insa recunosc ca nu ma asteptam la o asa mare diferenta.
Exceptie de la regula a facut imaginea cu calendarul Zibo, care a fost extrem de atractiva. Sau poate idea calendarului Zibo: calendar cu poze bebelusi, pe luni, care va fi editat in 365 de exemplare si vandut prin licitatie in scopuri umanitare.

Poza care mi-a adus cele mai bune rezultate a fost:

Poze si imagini copii: Tania Satu Mare

Poza cu Tania, printesa mea. Ce sa-i fac, daca-i fiica-mea..! Cand era mai micuta, bineinteles...
Iar textul folosit e superhaios si direct:
"Mami, te rog, fa-ti cont pe zibo.ro si pune o poza cu mine. Putem castiga o excursie la Disneyland. Te roog, mami!"
Cu un titlu pe masura: "Te rog, mami", acest anunt inca imi aduce rezultate foarte bune pe Facebook. Poate de aici si locul obtinut pe Facebook la categoria copii/familie.

Folosindu-ma de lectiile invatate de la Facebook, imi permit sa le recomand antreprenorilor cu produse sau servicii pentru copii sa foloseasca la maxim avantajele promovarii pe www.zibo.ro:
Pentru a obtine maximul de eficienta (cu minim de bani investiti, conversii in actiuni din partea utlizatorilor cat mai mari), ii rog pe antreprenorii cu produse/servicii pentru copii sa ne trimita cat mai multe imagini si poze, si mai ales filmulete, cu personaje reale: cu dvs. si clientii dvs., cu copiii care folosesc produsele dvs.; interviuri si recomandari de la copii; sfaturi utile adresat parintilor si copiilor despre modul de utilizare al produselor dvs.

-jucarii copii
-jocuri educative, distractive; inclusiv online
-imbracaminte copii
-incaltaminte copii
-produse de alimentatie copii
-produse farmaceutice copii
-reviste, carti, benzi cu desene animate, CD, papetarie copii
-librarii, biblioteci
-babysitter
-afterschool
-meditatii: engleza, informatica, s.a.
-cursuri extrascolare: muzica, desen, dans, tenis, fotbal, origami,etc
-excursii si tabere scolare
-excursii si tabere scolare
-mobilier copii
-scoli si gradinite private
-muzee, gradini botanice, gradini zoologice
-piscine, stranduri, bazine de inot
-altele

Acum fac o promosiune (sper sa ma ajute si echipa IT, mai ales colegul meu Gergo, sa ma tin de cuvant):
In maxim o luna cei care isi promoveaza produsele si serviciile pentru copii pe www.zibo.ro vor putea sa-si administreze singuri paginile de prezentare de pe zibo.ro, iar lunar vor primi alerte si rapoarte privind activitatea utilizatorilor zibo.ro pe paginile lor de prezentare:

-nr. de vizite
-vizitatori unici, vizitatori noi
-nr. de actiuni si tipul lor
-timpul petrecut pe pagina
-bounce rate

Pentru cei care vor sa beneficieze de aceste avantaje si beneficii pot intra pentru detalii pe pagina de promovare pe site sau sa ne contacteze direct pe email: sales@zibo.ro, tel. 0741.942676.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru comentarii.