"Saptamana familiei, saptamana fara TV"

marți, 8 februarie 2011

Dilema pentru Ziborianul de servici

La concursul de "Filmulete haioase cu copii" din luna ianuarie, castigator a fost urmatorul filmulet:




Acum nu vreau sa dezbat subiectul daca acest filmulet este sau nu "haios". Pentru ca daca l-am acceptat in concursul de filmulete haioase cu copii, atunci asta este.

Recunosc ca eu am avut alte preferinte:










Sau cel mai tare:



Insa pana la urma voturile utilizatorilor si fanilor decid. Si mai ales, modul in care utilizatorii stiu sa-si promoveze pozele si filmuletele inscrise in concursurile online pe zibo.ro.

Interesant este ca acelasi utilizator a castigat si concursul de poze "Bebelusi frumosi" din luna noiembrie.

De aceea intreb:
Este bine pentru Zibo.ro si utilizatorii sai ca acelasi utilizator sa poata castiga la mai multe concursuri online organizate pe zibo.ro?

Probabil ca multi vor spune NU. Si asa am fost tentat si eu. Insa atat timp cat regulamentul ii permite, de ce nu?

Pentru mine este important altceva:
Utilizatorii Zibo devin pe zi ce trece tot mai ziborieni, participand activ atat la concursurile Zibo, cat si la actiunile Zibo.

Pentru asta, eu Ziborianul de servici (sau Ziborianul Alpha, cum imi mai spun colegii) pot doar sa le multumesc ziborienilor. Care sunt din ce in ce mai multi:
  • peste 3.300 fani pe Facebook la pagina de prezentare
  • peste 4.600 prieteni pe contul Zibo Bucuria Copiilor, tot pe Facebook
  • peste 8.000 de utilizatori
  • peste 5.500 poze copii incarcate pe zibo.ro
  • peste 900 comentarii pe blogurile de pe zibo.ro

Ziboriti si va bucurati,
Bucuria Copiilor o castigati!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Iti multumesc pentru comentarii.